Edukacinė – pažintinė – pramoginė kelionė į Vokietiją
Paskelbta: 2017 birželio 16

2017-06-09  mūsų gimnazijos 6-11 klasių  36 mokinių grupė kartu su mokytojomis Vita Sadauskiene ir Ala Leckiene išvyko į 4 dienų edukacinę – kultūrinę – pažintinę kelionę į Vokietiją. Kelionė buvo ilga, jos metu pravažiavome daugiau kaip 3000 km. Pirmiausia visą dieną važiavome per Lenkiją ir klausėmės ekskursijos vadovo pasakojimo apie šios šalies ypatybes bei istoriją. Vakare atvykome į viešbutį Berlyne, kuriame nakvojome dvi naktis.

Ankstų šeštadienio rytą nuvykome į Heidės parką. Tai didžiausias Šiaurės Vokietijos pramogų parkas – tikras rojus greičio ir stiprių pojūčių mėgėjams. „Amerikietiški kalneliai“, „Limitas“, „Skrajojantis pianinas“, aukštai virš medžių kylančios laivinės sūpuoklės!!! Mėgstantiems vandenį – dvi „pašėlusio vandens“ trasos su 20 m aukščio kriokliais, kruizas sraunia kalnų upe. Romantikams – pirmykščių žmonių pasaulis, vokiečių pasakų karalystė su šokančiomis ir kalbančiomis lėlėmis, pasivažinėjimas senovinėmis mašinėlėmis ir net 7 skirtingos traukinukų trasos. O kur dar delfinų, aligatorių, jūros liūtų šou, elektroninis paukščių teatras… Parko įžymybė- didžiausias Europoje medinis geležinkelis „Milžinas“. Naujausias atrakcionas – pašėlęs ir beprotiškas „Dykumų ralis“. Ši diena buvo viena įsimintiniausių! Heidės parke mūsų laukė nepakartojami įspūdžiai ir nuotykiai. Mokiniai patyrė daugybę ekstremalių pojūčių „pasikrovė adrenalino” skriedami su demonais ar bobslėjaus trasa, nardydami „Limit” aštuoniukių zigzaguose, 100 km/h greičiu beveik stačia galva krisdami į slibino nasrus „Krakėje”.

Sekmadienį visą dieną praleidome ekskursijoje po Vokietijos sostinę  Berlyną. Aplankėme Potsdamo aikštę, tai yra  naujas finansų ir verslo rajonas, Aleksandro aikštę, Neptūno šaltinį, senąjį Universitetą, biblioteką, Žandarmerijos aikštę, Marijos bažnyčią, Unter den Linden – vieną gražiausių Berlyno gatvių, kuria kadaise buvo vykstama į karališkuosius medžioklės plotus bei pagrindinį miesto simbolį, –  Brandenburgo vartus, kurie ir buvo, ir tebėra svarbių Berlyno įvykių liudininkai. Pažintinę ekskursiją pabaigėme pasiplaukiojimu Šprė upe.

Visiems kelionės metu nuo veidų nedingo šypsenos: fantastiški atrakcionai, daug įdomios ir naudingos informacijos, skirtos įvairių dalykų pamokoms bei bendram kultūriniam, socialiniam išprusimui ir pati geriausia nuotaika! Kelionė gerus įspūdžius garantavo beveik visiems metams į priekį.