Spalio 23 diena mūsų gimnazijoje buvo kitokia nei visada. Kiekviena klasė dalyvavo įvairioje edukacinėje veikloje.
Gimnazijos sporto salėje vyko penktų klasių mokiniams skirtas edukacinis – prevencinis renginys “Draugaukime”, kurio tikslas – kurti toleranciją ir bendradarbiavimą skatinančią aplinką, kurioje mokinys jaučiasi saugus, pasitiki savimi bei kitais. Bendradarbiaujant socialinei pedagogei Nataljai Jastrebovai su fizinio ugdymo mokytojomis Ramute Kontorovičiene ir Jelena Kerdokiene, jau dešimtmetį organizuojamas penktokų renginys – ,,Draugaukime“. Renginio metu mokiniai mokosi dirbti ir rungtyniauti kaip komanda, bendrauti ir bendradarbiauti, taip pat labai gera galimybė geriau pažinti kitų penktų klasių mokinius, bei smagiai ir aktyviai praleisti laiką. Apšilimo metu, kurį organizavo fizinio ugdymo mokytoja Jelena Kerdokienė, mokiniai atliko pratimus reikalingus pasiruošti estafečių varžyboms. Fizinio ugdymo mokytojos parengė estafečių kompleksą, kurio metu mokiniai rungtyniavo naudodami įvairias netradicines priemones (stiklainių dangtelius, plastikinius indelius, įvairias kartonines dėžes) ir sportinį inventorių: gimnastikos lankus, plastikinius bokštelius, riedlentes ir kt. Susumavus vertinimo komisijai rezultatus – nugalėjo draugystė, o daugiausiai taškų surinko 5a klasės komanda. Visos komandos buvo apdovanotos padėkos raštais ir prizais, kuriuos įsteigė gimnazijos administracija bei socialinė pedagogė Natalja Jastrebova.
,,Šaukšto Šmaukšto stalo akademijos DIDELIEMS” edukacijoje 6a ir 6c klasių mokiniai susipažino su stalo etiketu: stalo įrankių naudojimu, tinkamu elgesiu prie stalo (kurios metu mokiniai mokėsi kaip gražiai padengti stalą namuose ir kaip reikia elgtis restorane. Kaip elgti kavinėje ar užkandinėje), mokinosi taisyklingai valgyti jaunimo mėgstamus patiekalus pagal virtuvės šefo Pauliaus Strasevičiaus rekomendacijas. Edukacijos pabaigoje mokiniai gavo diplomus.
6b klasė su auklėtoja dalyvavo “Komandos formavimas: kultūrinių, socialinių ir emocinių įgūdžių lavinimas stalo žaidimų pagalba“ veikloje, kurios metu mokiniai išreiškė savo emocijas ir vis artimiau bendravo su savo klasės draugais. Susipažino ir su klasės naujokais. Žaidimų pagalba, mokiniai atsiskleidė labiau, jautėsi atsipalaidavę ir nevaržomai reiškė savo jausmus ir emocijas.
7 klasės mokiniai dalyvavo edukacinėje veikloje “Kurti gali visi”. Atvykusi aktorė kalbėjo su vaikas apie tai, kas svarbiausia aktoriaus profesijoje. Pasirodo, pastabumas, gebėjimas stebėti aplinką, kito žmogaus savijautą ir t.t. Mokiniai noriai žaidė žaidimus, kurie ir padeda lavinti pastabumą, reakciją.
8 klasės mokiniai Lentvario kultūros namuose dalyvavo edukacinėje veikloje, kurioje susipažino su grafo Tiškevičiaus šeimos istorija.
I klasės mokiniai dalyvavo edukacinėje paskaitoje „UNESCO saugomų Lietuvos vietovių unikalumas “Edukacinės paskaitos metu buvo aiškinamasi, kuo svarbi šiandieniniam pasauliui yra UNESCO organizacija ir jos priimami sprendimai, kas yra Pasaulio paveldo konvencija bei Pasaulio paveldo sąrašas, kas į jį ir kodėl patenka. Nuotraukų ir vaizdinių pagalba buvo supažindinama su UNESCO saugomais objektais pasaulyje, kaimyninėse šalyse bei Lietuvoje. Aiškinomės, kodėl Lietuvoje net 4 objektai buvo įrašyti į Pasaulio paveldo sąrašą ir ką tai reiškia pačiai valstybei bei jos gyventojams ir svečiams. Aptarėme šių objektų atsiradimo istorijas, jų genezę, stebėjome kaip per šimtmečius keitėsi šių objektų svarba vietiniams gyventojams bei esamai valdžiai. Paskaitos uždaviniai buvo: – plačiau supažindinti moksleivius su UNESCO vaidmeniu šiuolaikiniame pasaulyje; – padėti moksleiviams suprasti Lietuvos UNESCO vietovių vertę bei jų svarbą, – palyginti, kaip UNESCO vietovės ir objektai saugomi kaimyninėse šalyse; – iškelti klausimus ir kartu su moksleiviais diskutuoti apie dabartinius UNESCO uždavinius ir grėsmes; – atkreipti vaikų dėmesį į paveldo išsaugojimą bei tausojimą.
II klasės mokiniai nusikėlė į nuostabių kadrų paieškas Lentvaryje. Visos klasės susiskirstė komandomis ir turėjo pabandyti pavaizduoti dešimt užduočių, jas nufotografuoti ir atsiųsti auklėtojoms. Mokiniai labai išradingai stengėsi pavaizduoti tokias užduotis, kaip “apvali bala ir zombių apokalipsė”, “stadionas ir žvejai”, “Maxima ir pirmojo ryškumo žvaigždė” bei ir kitas užduotis. IIa klasės mokiniai, po užduočių, jas aptarė piknike, auklėtoja džiaugiasi tokiais kūrybingais auklėtiniais.
Edukacijos metu III-IV moksleiviams pristatyta mokslą, meną ir šiuolaikines technologijas sujungusi Tautiškos giesmės“ instaliacija, susidedanti iš Lietuvos Respublikos himno, išreikšto pirmą kartą pasaulio istorijoje nuausta garso analizės juosta bei lazerio iliuminacija, ir darniai susiliejanti į garso, vaizdo bei judesio sinchroninę sistemą. Moksleivių laukė daugybė klausimų aprėpiančių istorijos, muzikos, fizikos, kalbos, etikos, gamtos pažinimo, dailės, informacinių technologijų, meilės savajam kraštui ir savęs pažinimo pasaulius. Edukacijas vedantis poetas ir tarpdisciplininių menų kūrėjas Julius Žėkas, baigęs skulptūros, fizikos, lietuvių filologijos, literatūrologijos, kultūros vadybos ir politikos studijas, taip pat kuriantis, organizuojantis ir kuruojantis įvairius kultūros ir meno bei neformaliojo švietimo projektus, vien su „Tautiškos giesmės“ instaliacijos edukacinėmis programomis supažindinęs daugiau nei 20 tūkstančių vaikų.
Šios dienos mokiniai ilgai nepamirš, nes visos edukacinės veiklos, kurios vyko gimnazijoje buvo nuostabios ir kiekvienam iš jų paliko didelį įspūdį.
Gimnazijos informacija